We hebben samengewerkt met een aantal partners om tools te leveren waarmee we je kunnen ondersteunen met een Data-Centric aanpak.

Hier zijn een paar voorbeelden:

DPG
RMB
Toont brokers met miljoenen Belgen, zoals Bpost, TheWave, enz.
Maar ook tools zoals Sirdata, Soprism, enz.

Het is onze taak om ervoor te zorgen dat alle informatie die op verschillende plaatsen beschikbaar is, voor u gemakkelijk toegankelijk is. Dat het je eigen gegevens kan verrijken. Zodat we het kunnen gebruiken om je nauwkeurigere creaties aan te bieden. Zodat we doelgroepen op verschillende media voor je kunnen creëren en zo de verspilling van je campagnes kunnen beperken!

Hier is een voorbeeld ter illustratie:

Je hebt een klantendatabase. Maar je hebt niet alle informatie! We kunnen een match maken met andere databases. Afhankelijk van het resultaat kunnen we “anoniem” toegang krijgen tot de informatie om te voldoen aan de GDPR van je klanten en kunnen we dus toevoegen aan wat je weet. Het eindresultaat is een nauwkeurigere persona. We kunnen dan een ontwerp maken dat beter is afgestemd op je echte doelgroep! In de laatste fase van onze aanpak kunnen we een 70, 80 of 90% lookalike publiek genereren en mensen voor je bereiken die op het eerste gezicht waarschijnlijk jouw product zouden consumeren!