Steeds meer media zijn betrokken bij een Data Driven aanpak.

Televisie met segmentatie. Dankzij gegevens en in samenwerking met zenders en distributeurs zoals Proximus en Telenet kunnen we de juiste campagne uitzenden naar de juiste persoon, midden in de reclametunnel, zonder dat ze het zien.
Online video. Steeds meer mensen kijken televisie via live of opgenomen kanaal-apps. Ook hier kunnen we eenvoudig een campagne uitzenden op basis van data.
Bannering natuurlijk, vooral bij sites die registratie vereisen, zoals nieuwssites. Een extra kwaliteitsgarantie op broadcastmedia
Youtube. We kunnen een specifiek publiek creëren.
Meta, d.w.z. Facebook en Instagram. Ook hier kunnen we een publiek creëren op basis van de beschikbare gegevens en alleen naar deze mensen uitzenden, ver weg van de traditionele zwarte doos met willekeurige criteria.
Hetzelfde principe geldt ook voor TikTok.
E-mailing. Ideaal om te activeren na een imagocampagne.
Radiostations en audiostreamingplatforms, ook gekoppeld aan registratie.

Een concreet voorbeeld?

U wilt alleen Delhaize-klanten bereiken omdat uw product alleen door deze distributeur wordt verdeeld. Niets is eenvoudiger: via onze partners hebben we een categorie gekoppeld aan de kaart, 800.000 Belgische huishoudens. We kunnen dus alleen Delhaize-klanten bereiken. We maken dan een Total Video mediaplan (TV, On-line video, Bannering op nieuwssites, youtube, meta en tiktok) voor deze doelgroep. 0% verspilling!