DE WINNENDE FORMULE VOOR EEN SUCCESVOL MARKETINGPLAN
In een wereld waar consumenten voortdurend worden overspoeld met honderden reclameboodschappen, zijn relevantie en precisie de pijlers van een succesvolle marketingcampagne geworden. De combinatie van Big Data en creativiteit zorgt ervoor dat de impact van campagnes wordt gemaximaliseerd, terwijl het rendement op investering (ROI) wordt geoptimaliseerd. Hier is waarom:
EEN BETERE KENNIS VAN DE DOELGROEPEN DANKZIJ BIG DATA
Gegevens staan vandaag de dag centraal in elke marketingstrategie. Ons werk bestaat uit het verzamelen van data, deze te analyseren en te interpreteren om je acties aan te passen en een concurrentievoordeel te behalen door ons uitsluitend op de intentiegerichte klanten te richten.
EEN IMPACT OP DE CREATIEVE VOORSTELLING VAN HET BUREAU OP TWEE NIVEAUS
STERKERE CONSUMENTENINZICHTEN VOOR DE CREATIE
De inzichten uit Big Data bieden diepgaande informatie over wat consumenten motiveert om actie te ondernemen. Dankzij deze gegevens kunnen creatieve teams hyper-gepersonaliseerde en emotioneel betrokken campagnes ontwerpen die sterker aansluiten bij de doelgroep. De integratie van deze inzichten verrijkt het creatieve proces, waardoor inhoud wordt geproduceerd die de consument echt aanspreekt.
DATA stelt ons in staat om de meest geschikte media te definiëren om je intentiegerichte klanten te bereiken en om doelgroepen te creëren die de verspilling van je budget verminderen. Ons werkgebied is breed: mediastrategie, matching van Data/Media, onderhandeling, ruimte-inkoop, … op alle media en met alle uitgevers.
DE IMPACT VAN DE SAMENWERKING TUSSEN BIG DATA EN CREATIVITEIT OP JOUW ROI
Bij het opbouwen van je campagne stelt de combinatie van Big Data en advertentiecreatieje in staat niet alleen de targeting te optimaliseren, maar ook de verwachtingen van consumenten beter te begrijpen en daardoor impactvollere campagnes te ontwikkelen. Vooral vermindert dit onnodige uitgaven, verbetert het conversieratio en garandeert het een optimaal rendement op investering.
Big Return maakt van deze aanpak een troef om campagnes te ontwerpen die zowel creatief als effectief zijn, waarbij de precisie van de gegevens de relevantie van de ideeën ondersteunt. En als we er eens over praten?