
GROEIVERSNELLER
Bij BIG staan we naast iedereen met een ondernemingshart in Brussel, Antwerpen, Liège, Parijs, Lyon en elders. Wij staan zij aan zij met al diegenen die innoveren, uitproberen en durven overal in België en Frankrijk. Samen met zij voor wie reclame geen hol woord is, maar een middel om hun groei te versnellen. Naast zij die weten dat er geen merkvoorkeur is zonder merk, geen merk zonder bekendheid, geen bekendheid zonder reclame.
Wij zijn groeiversnellers. Wij geven advies, kopen mediaruimte, verzorgen creatie en productie in alle grote media, zoek- en kooprobots en sociale netwerken. Wij begeleiden u ook in uw Data Strategie met de acquisitie van data en voorspellende marketing om uw gegevens te optimaliseren!
Boven alles willen wij de ROI van uw acties verbeteren!

ONZE BIG
CAMPAGNES

ROI'ST ZIJN IN 2023, WAT BETEKENT DAT?
Ver van het economisch beeld waaraan men meteen zou kunnen denken, betekent ROI’st zijn in de eerste plaats het respecteren van een aantal sterke waarden!
– Respect tonen voor de Maatschappij: Opnames aan de andere kant van de wereld, voor ongebreidelde budgetten, met overmande teams, of nog mailingen die meteen in de vuilnisbak geraken bij gebrek aan optimalisatie van de databases?
– Respect tonen voor zijn klanten en volgers: GDRP is er niet bij toeval gekomen, maar voor ons is GDRP niet de enige norm… altijd meer mails, nog meer mails onder dekking van machtigingen? Laat ons uw databases optimaliseren voor het welzijn van uw klanten, uw prospecten maar ook om u betere resultaten te laten behalen!
– Respect tonen voor het bedrijf: Kijken naar de cijfers, de return on investment optimaliseren, tegen de juiste prijs aankopen, dat wordt van vele diensten in uw bedrijf gevraagd, waarom zou de marketing hieraan ontsnappen?
Uw uitgaven beter optimaliseren betekent beter investeren voor uw merk, uw klanten en de maatschappij!

ONZE BIG OVERTUIGINGEN

Reclame moet een groeihefboom zijn
Talrijke ondernemingen doen het zonder reclame omdat zij denken dat ze de duur of te geriskeerd is. Dat is spijtig, want door zich te ontzeggen van een echte communicatie gestructureerd naar de eigen verbruikers toe, beperken zij in hoge mate hun groeipotentieel. Reclame zou niet moeten beschouwd worden als een uitgave, maar als een investering. Er bestaan genoeg meetinstrumenten om te vermijden geld door ramen en deuren weg te smijten. Vandaag moet elke euro aan reclame besteed er meer opbrengen, met middelen die zorgen voor een optimalisering van creatie, mediaplanning, targeting… Middelen die wij bezitten en ten dienste stellen van al onze klanten.
Een agentschap moet doeltreffend zijn
Hoe kan men zich vandaag adverteerders inbeelden – soms de grootste en meest gesofisticeerden – die aanvaarden om hun reclameadviseurs ruim te vergoeden in het kader van ongelooflijk voordelige contracten (voor de adviseurs), zonder daarbij een resultaatgarantie te eisen? Of het nu gaat om return on investment, leveringssnelheid, prestatiekwaliteit, respect van de KPI’s (Key Performance Indicators) of eenvoudigweg het begrip van de commerciële omgeving waarin evolueren, alle adviseurs zouden op de hoogte moeten zijn van de verwachtingen van hun klanten. Om dit te bereiken zouden groei als hun eerste zorg moeten beschouwen.Vreemd genoeg is dit zelden het geval, wat verklaart waarom wij het als prioritair zijn gaan beschouwen, zover zelfs dat we er onze signatuur van gemaakt hebben: BIG, groeiversneller!
