GROEIVERSNELLER

Bij BIG staan we naast iedereen met een ondernemingshart in Brussel, Antwerpen, Liège, Parijs, Lyon en elders. Wij staan zij aan zij met al diegenen die innoveren, uitproberen en durven overal  in België en Frankrijk. Samen met zij voor wie reclame geen hol woord is, maar een middel om hun groei te versnellen. Naast zij die weten dat er geen merkvoorkeur is zonder merk, geen merk zonder bekendheid, geen bekendheid zonder reclame.

Wij zijn groeiversnellers. Wij geven advies, kopen mediaruimte, verzorgen creatie en productie in alle grote media, zoek- en kooprobots en sociale netwerken. Wij begeleiden u ook in uw Data Strategie met de acquisitie van data en voorspellende marketing om uw gegevens te optimaliseren!

Boven alles willen wij de ROI van uw acties verbeteren!

Barre-rouge

ONZE BIG
CAMPAGNES

Barre-rouge

ROI'ST ZIJN IN 2022, WAT BETEKENT DAT?

Ver van het economisch beeld waaraan men meteen zou kunnen denken, betekent ROI’st zijn in de eerste plaats het respecteren van een aantal sterke waarden!

Respect tonen voor de Maatschappij: Opnames aan de andere kant van de wereld, voor ongebreidelde budgetten, met overmande teams, of nog mailingen die meteen in de vuilnisbak geraken bij gebrek aan optimalisatie van de databases?

–  Respect tonen voor zijn klanten en volgers: GDRP is er niet bij toeval gekomen, maar voor ons is GDRP niet de enige norm… altijd meer mails, nog meer mails onder dekking van machtigingen? Laat ons uw databases optimaliseren voor het welzijn van uw klanten, uw prospecten maar ook om u betere resultaten te laten behalen!

– Respect tonen voor het bedrijf: Kijken naar de cijfers, de return on investment optimaliseren, tegen de juiste prijs aankopen, dat wordt van vele diensten in uw bedrijf gevraagd,  waarom zou de marketing hieraan ontsnappen?

Uw uitgaven beter optimaliseren betekent beter investeren voor uw merk, uw klanten en de maatschappij!

Barre-rouge

WAAR STAAT U MET UW ROI ?

Volgens een hubstot -studie verklaart slechts 35% van de marketeers ROI als “zeer belangrijk” te beschouwen… en u?

Dit is nochtans de eerste nodige stap voor het inzetten van middelen en acties om de doeltreffendheid en de rentabiliteit van uw campagnes te verbeteren. Eenmaal de bressen geïdentificeerd die de progressie van uw ROI in de weg staan, kunnen we samen duidelijke objectieven bepalen en de bijpassende oplossingen kiezen!

Précédent
Suivant
Barre-rouge

HOE UW ROI,
VERBETEREN, ONZE EXPERTEN GEVEN U PISTES

Wie ROI zegt, praat over de mogelijkheid om uw campagnes te meten en wat ze genereren! Uw ROI verbeteren houdt meteen ook een geoptimaliseerd gebruik van uw DATA in! Zonder de segmentatie te vergeten, in het bijzonder op de +55 doelgroep…

Ontdek onze Tool  Box en onze experten om verder te gaan in de optimalisering van uw ROI!

POOL ANALYTICS

  • Kent u de return van uw reclame-investeringen?

POOL DATA INTELLIGENCE

  • • Optimaliseer het gebruik van uw database en uw site via voorspellende marketing!

POOL SILVER ECO

  • • Een historische knowhow van het agentschap met Senioragency !
Barre-rouge

ONZE BIG OVERTUIGINGEN

Reclame moet een groeihefboom zijn

Talrijke ondernemingen doen het zonder reclame omdat zij denken dat ze de duur of te geriskeerd is. Dat is spijtig, want door zich te ontzeggen van een echte communicatie gestructureerd naar de eigen verbruikers toe, beperken zij in hoge mate hun groeipotentieel. Reclame zou niet moeten beschouwd worden als een uitgave, maar als een investering. Er bestaan genoeg meetinstrumenten om te vermijden geld door ramen en deuren weg te smijten. Vandaag moet elke euro aan reclame besteed er meer opbrengen, met middelen die zorgen voor een optimalisering van creatie, mediaplanning, targeting… Middelen die wij bezitten en ten dienste stellen van al onze klanten.

Een agentschap moet doeltreffend zijn

Hoe kan men zich vandaag adverteerders inbeelden – soms de grootste en meest gesofisticeerden – die aanvaarden om hun reclameadviseurs ruim te vergoeden in het kader van ongelooflijk voordelige contracten (voor de adviseurs), zonder daarbij een resultaatgarantie te eisen? Of het nu gaat om return on investment, leveringssnelheid, prestatiekwaliteit, respect van de KPI’s (Key Performance Indicators) of eenvoudigweg het begrip van de commerciële omgeving waarin evolueren, alle adviseurs zouden op de hoogte moeten zijn van de verwachtingen van hun klanten. Om dit te bereiken zouden groei als hun eerste zorg moeten beschouwen.Vreemd genoeg is dit zelden het geval, wat verklaart waarom wij het als prioritair zijn gaan beschouwen, zover zelfs dat we er onze signatuur van gemaakt hebben: BIG, groeiversneller!